02 mai 2011

Fond de ten Bourjois BioDetox

Zilele trecute mi-am spus parerea pe Facebook despre Fondul de ten Bourjois BioDetox si multe fete au fost bucuroase sa afle despre el - asa ca m-am gandit ca ar fi interesanta/utila o "evaluare" si pe blog :)
In online evaluarile sunt impartite - pt unele e foarte bun, pentru altele e fainos si greu de intins. Parerea mea este ca produsul nu e bun sau rau...ci se potriveste tenului sau nu. Mie imi place foarte mult!

Tenul meu are tendinta de ingrasare in zona T, cu toate astea este deshidratat. De aceea in sezonul rece folosesc un fond de ten un pic mai hidratant, iar primavara-vara prefer unul cu o textura mai putin grasa. Pe langa acest aspect, sunt vesnic preocupata de iritatii - am aruncat o multime de produse pt ca imi provocau iritatii pe piele (pete mici si rosii, bubite, senzatie (trecatoare) de usturime sau imi incarcau tenul).

Imi place Bourjois Bio Detox pentru:
  • ambalaj : flaconul cu pompita este ambalajul pe care eu il prefer la orice produs  "cremos". Nu trebuie sa iti bagi degetele in cutie, nu intra aer - prin urmare este igienic si nu se oxideaza! In plus pompitza este si dozator (1 pompita si jumatate stiu ca imi ajunge pt toata fatza)
  • acoperire: puterea de acoperire este medie. Se intinde putin mai greu, insa face priza foarte buna cu tenul. Se absoarbe repede. Pt un fond de ten cu acoperire medie nu are un comportament "agresiv"! Spre exemplu L'oreal Infallible are acoperire medie spre mare si e rezistent, insa eu il consider f agresiv - e uscat si incarca tenul prea tare.
  • finish'ul este mat si luminos si rezista bine de-a lungul zilei. Nu are particule sclipicioase in el.
  • nu mi-a creat nici un fel de senzatie de disconfort : usturime, iritatii, ten incarcat sau sa il simt pe fata.
Primele dati cand m-am dat cu el, am avut tendinta sa pun prea mult si , da, aratam ciudat (zici ca m-am varuit :)) Insa 1pompita (+ un pic) este doza ideala pt uniformizarea culorii tenului - si poate fi purtat fara probleme ziua, fara sa arati prea machiata!

Am citit multe pareri entuziasmate (sau nu) cu privire la faptul ca e produs bio, cu extracte din culturi organice - pe mine chestia asta nu ma influenteaza prea tare in alegerea facuta (am avut o multime de produse de la Yves Rocher - cunoscute pt calitatile "naturale" - si nu am fost prea multumita de ele). Din cate am inteles, Bio Detox este conceput pt femeia urbana - ce traieste in mediu cu indice de poluare ridicat. Are tot felul de filtre, iar extractul de clorofila oxigeneaza pielea (poate ca faci si fotosinteza ?!?! :)))

In ceea ce privese pretul, a costat 68 Lei in magazin B&B.

Ma declar multumita de cosmeticele Bourjois si imi place stilul de make-up pe care il promoveaza brandul lor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...