30 aprilie 2011

I wish

Acum cateva zile cineva m-a intrebat "Tu ce iti doresti?" - nu filozofii si dorinte abstracte, nu chestii mari...ci dulci-nimicuri...lucruri concrete de care nu ai neaparat nevoie, ci ti le doresti pt tine.

Intrebarea m-a ancorat instant la o alta conversatie avuta cu ceva timp in urma (vreao 2ani) cand am fost intrebata "tie ce iti place sa faci" - nu ce trebuie, ci ce iti place?... si am ramas fara cuvinte pt ca ...nu stiam. A fost o intrebare buna, care zile la rand mi-a tot rasunat in minte...si incet, incet am inceput sa-i gasesc raspunsuri :) Ma bucur pt asta! acum sunt mult mai prezenta la mine si la timpul meu si asta imi da o stare de bine.

Revenind la "tu ce iti doresti?" imi dau seama cat de multe imi doresc pt altii si cat de putin imi doresc pt mine... hmmmm.... nu cred ca este un lucru rau sau gresit....dar cred ca e timpul pt putin "rasfat" :) Asa ca in minutele astea ma gandesc la ce imi doresc si intocmesc un wish'list . E un exercitiu bun - sa pui pe hartie  (in cazul asta ..in scris) gandurile tale - nu ca sa le ai sub forma de proiect (cu obiective definite si incadrate in timp) nu, nu, nu...ci pur si simplu sa le scoti din creier si sa le dai o forma, un contur - sa le poti vedea clar.

Asadar....Dulci-nimicuri pe care mi le doresc si/sau mi-ar place sa le am:
  • carti: de bucate (frumos ilustrate! una despre condimente, una despre tehnica culinara, una despre deserturi si una despre supe); de dezvoltare personala (NLP, limbaj pozitiv, psiho sociala, parenting etc.)
  • un bonsai mic si o orhidee mare
  • accesorii pt pasta polimerica: tutoriale cu tehnici avansate de lucru in polimer, masina FIMO (ca de teitei), unelte, fimo lichid, foi cu textura, pudre colorate - si cam tot ce exista pe  tema asta - imi place pana la obsesie subiectul acesta!!!!!
  • o geanta de voiaj usoara si frumoasa (am ochit una la Samsonite:))
  • un calcator mic mic mic
  • cateva haine noi
  • un parfum light, ce miroase a primavara
  • un lant cu pandantiv mic de ceva cristal (de vreo 3luni ma tot uit la unu'...dar mi-e teama sa cumpar bijuterii ...pt ca am mai avut "boala" asta (acum vreo 6ani) si....n-am facut de loc economii :)))
  • o pereche de pantofi de dans Nike (ca ma apuc de Zumba!)
  • o pereche de pantofi de dans (cu toc)
  • o vizita la un muzeu (oricare si oriunde, imi place sa casc ochii la istorie si cultura, ma impresioneaza)
  • un curs de dans (latino..ca Tango si Vals nu mi se potrivesc)
  • 3zile pe'undeva cu nasul la soare si picioarele in nisip fin
Mi-am dorit si cosmetice - dar astea le-am cumparat deja :))
Cam atat...o fi mult, o fi putin, habar n-am...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...