26 mai 2011

Amor de ora 5

Stela Popescu (nascuta 21.12.1935)
Zilele trecute am vazut o emisiune... Se vorbea despre cariera si dulci nimicuri, prin ochii si intelepciunea lui Stela Popescu - mi s-a parut interesanta discutia, iar Stela Popescu e mai mereu autentica in interviurile ei.

Ceea ce mi s-a parut exceptional in interviul respectiv este modul in care ea s-a "transformat" atunci cand a vorbit despre sotul sau - Mihai Maximilian (care a murit in 1998). Se citea pe ea un dor si o dragoste atat de vie, ca nu imi venea sa cred. Minutele acelea Stela parea intr-o regresie de varsta - avea 30 si un pic de ani (nu 70 si..) si arata - ca intreg fizic - ca o femeie indragostita.

Povestea ca l-a cunoscut in 1969 cu ocazia unui text pe care el l-a scris pentru o piesa de teatru. S-au intalnit la o cafea si in clipa aceea ea a stiut ca barbatul are ceva special. A simtit ca nu poate fi in 2locuri iar Mihai Maximilian nu este un barbat cu care faci "amor de ora 5" si, astfel, in urmatoarele 2 saptamani a divortat de sotul sau (cu care era casatorita de vreo 8ani), s-a mutat cu acest barbat pentru care a simtit o "chimie inexplicabila" si a trait o relatie in care se simteau fara a spune un cuvant, in care a iubit si s-a simtit iubita. Intr-un interviu, Stela spunea ca ar fi preferat sa o insele cu o alta femeie (dar sa fie) decat sa moara.... pentru ca a pierdut mai mult decat un sot.

Printre toate divorturile falfaite in media in ultima vreme (cu precadere pe la emisiunile de la ora 5 :) )...m-am bucurat sa ascult o astfel de poveste de dragoste... S-a vorbit cu respect despre fostul sot si relatii consumate.

Pana acum, eu n-am cunoscut pe nimeni atat de prezent la prezent ...curajos, hotarat si nebun (toate la un loc).

Ma intreb: oare cati oameni isi asuma sa fie prezenti la viata* lor si cati traiesc "ciuntiti" pt ca nu au curaj sa fie fericiti?

*cand spun viata - nu ma gandesc doar la viata de cuplu si dragoste, ci si la viata profesionala, viata personala (cu pasiuni, vise, dorinte si nevoi)

Un comentariu:

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...