14 aprilie 2011

Alex vs. Cosmin

Nu va alarmati - nu voi face comparatie intre baieti! :))) Voi face comparatie intre doua marci de vopsea de oua :p

In focul pregatirilor pentru Atelierul de Vopsit Oua am facut probe de culoare..si mi-am amintit ca in fiecare an am aceeasi problema: care e vopseaua de oua cea mai frumoasa si mai buna?! Asa ca am decis sa impartasesc "descoperirea" mea :)

 In prima poza, am exemplificat culoarea galbena - pt ca, dupa mine, galbenul este etalonul calitatii in materie de vopsea de oua - dupa aceasta culoare iti dai seama cat de intense/vii sunt si restul culorilor din gama.

Sa incepem comparatia:

ALEX
  • galbenul este intens si frumos, iar oul s-a colorat repede! La fel de intense sunt si celelalte culori.
  • descriere: 0,3 lei/plic; plic de 5ml coloreaza 12oua; continut: lichid
  • utilizare: se spala ouale si se degreseaza (cu detergent ce nu formeaza pelicula!eu prefer sa le spal cu apa + buretel - fara detergent) apoi se fierb. Plicul de vopsea se toarna in 200ml de apa fierbinte si se adauga 5linguri de otet. Se pun ouale in vopsea si se tin 3-5minute. Nu se fierb ouale in vopsea!
  • web: www.alexcomp.ro

COSMIN
  • galbenul este frumos si cu un ton "pastelat" - mai deschis/luminos. Oul se coloreaza repede
  • descriere: 0,5 lei/plic; plic de 7g coloreaza 10oua; continut: pulbere
  • utilizare: se spala ouale si se degreseaza, apoi se fierb. continutul plicului + 2linguri de otet se toarna peste 700ml de apa fierbinte pt dizolvarea colorantului. Ouale fierbinti se introduc in solutia de colorat si se mai fierb inca 5-10minute.
  • web: n-are trecut pe plic, dar e produs de Dr.Oetker
cateva modele :)
 Daca ar fi sa declar un castigator, acesta ar fi ALEX
  • culorile sunt foarte intense si se prind usor de ou
  • pregatirea baitzei de culoare este mai simpla! plus ca nu trebuie sa fierb ouale in apa cu otet si culoare (ca la Cosmin!) - mie mi se face rau de la mirosul de otet...va dati seama ce "placere" imi face sa il vaporizez prin fierbere
Revin cu poze mai multe dupa Atelier :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...