20 martie 2011

Super Sambata

Sambata asta a fost foarte mohorata si a plouat marunt, marunt.... drept e ca dupa o saptamana obositoare, m-am dat jos din pat cu o leneeeee.... :) Din fericire, s-a transformat dintr-o zi oarecare, intr-o super sambata! Ne-am intalnit mai multi prieteni (de la mic la mare) la Hotel Ana si am petrecut vreo 2ore pline de voie buna si entuziasm

Am inceput cu prajituri (va povesteam intr-un articol anterior cum se creeaza magia in jurul prajiturilor, precum si reteta). Eu am incercat sa fac magie pt copii....dar se pare ca a functionat si la adulti :) Au iesit delicoase (s-au mancat instant cu mult, mult lapte) si ne-au dat incredere ca putem face fata si celor ce aveau sa vina:

Cat timp prajiturile se coceau in cuptorul mare, cuptorasul meu portabil se pregatea de copt medalioane din pasta polimerica. Toata lumea a fost foarte inspirata la combinat culori si modelat forme!

Dupa ce am framantat bine bine plastelina, am inceput sa combinam culorile:
Tehnica "teiteilor"
Am copt creatiile:
Le-am "servit"pe farfurioara - erau fierbinti
 Am ales snururi colorate si am pus margelute:
Silvia concentrata maxim! :)


Si..si...si....pret-a-porter:











A fost super, iar acum ca am deprins tehnica de baza pentru modelat pasta polimerica, ne-am propus sa ne mai intalnim si sa descoperim si alte tehnici (millefiori, mokume-gane, multimedia, reliefare etc.)

E grozav, pentru adulti e relaxant, iar pentru copii este o modalitate excelenta de joc creativ - cu o multime de consecinte pozitive!

PS. M-am bucurat de Silviutele Boromir :) au batut cale lunga (de vreo 10ore) ca sa ne intalnim!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...