25 noiembrie 2010

Atelier Cozonaci - ed II

Sambata trecuta, 20noiembrie, am facut zeci de cozonaci gustosi, a caror aroma a ademenit si incantat multa, multa lume. Cat de multa?..pai atat de multa incat "by popular demand" in 27noiembrie facem din nou cozonaci la fabrica Prospero!

Brutarul Prospero, tip harnic si de treaba, ne asteapta cu o multime de delicii si ne va arata cum se fac cozonacii si care este drumul fainei.

[paranteza pofticioasa]
(Fara sa iau in calcul prajiturile, doar patiseria dulce si sarata, ma declar fan gogosi Prospero! Ama poate sa confirme faptul ca am dat gata jumate de punga in 2minute..si noroc ca i-am dat punga..ca altfel o mancam pe toata! :))) )

Din experienta Atelierului trecut, va pot spune ca mi-a placut tot, tot, tot la Prospero - felul in care am colaborat, modul in care s-au pregatit pentru eveniment, brutarul, curatenia din fabrica. De aceea ma bucur nespus ca vom relua aceasta tematica delicioasa si putem petrece din nou cateva ore intr-un cadru atat de imbietor.

In acest moment toate locurile la Atelier sunt ocupate.

Detalii despre intalniri culinare sau evenimente dedicate puteti solicita la amainbucatarie@gmail.com sau la tel.0723 049 584

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...