24 martie 2019

Iepuras Pufos

Firul acesta pufos este o provocare de crosetat pentru oricine il incearca prima data! Am avut o tentativa de a lucra cu el acum cativa ani si m-am lasat pagubasa - a fost un cosmar, nu se vad ochiurile, nu se vad randurile...esti asa..ca legat la ochi. Anul acesta mi-a iesit din nou in cale si mi-am propus sa ii dau de capat si: am reusit! Am realizat un iepuras pufos-pufos ce imi place tare mult :)

Dimensiune: 30 cm inaltime
Timp de executie: 4 ore
Materiale: snur din bumbac si polyester, umplutura pentru papusi, ochi de plastic cu prindere de siguranta
Spalare: in masina de spalat, 30 Celsius


Dacă vă doriți o astfel de jucărie, să îmi scrieți aici

 ♥ Camelia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...