13 august 2017

Cum am inceput sa cos lenjerii de pat

Anul trecut m-am mutat in casa noua si asta a presupus si mobila noua. M-am trezit in situatia in care lenjeria de pat pe care o aveam nu se mai potrivea cu salteau, pernele, pilota. Am cautat prin magazine seturi de lenjerie insa dimensiunile nu imi erau bune - daca se potriveau husele de perna, nu se potrivea husa de pilota (sau invers).


Asa se face ca am inceput sa ma gandesc sa imi cos singura o lenjerie. Am cumparat material, am cusut vreo 6 fete de perna - de proba - si apoi am facut tot setul. Entuziasmata de rezultat, am publicat o poza pe pagina mea de Facebook si am realizat ca si altii s-au confruntat cu aceeasi problema iar din punctul acela am inceput sa fac lenjerii dupa preferinta fiecaruia. 

Culori & Imprimeuri

  Gama de materiale e foarte generoasa :) Va arat mai jos cateva combinatii facute.


 Va invit in albumul meu foto [click aici] sa vedeti mai multe!


 ♥ Camelia 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...