12 ianuarie 2015

Fulare Crosetate

Hai cu zăpada că m-am echipat!


Săptămâna trecută a fost un frig crâncen, de am crezut că mă fac ţurţure şi îmi pică urechile şi nasul după 5 minute de umblat pe afară.


 Aşa că m-am dus la mercerie şi mi-am cumpărat lână (vorba vine lână..că majoritatea sunt 100%sintetice, moi şi nescărpinăcioase) şi mi-am făcut fulare de tot felul.
 

Doamne bine-i când ştii să croşetezi! Ţi le poţi face cât de lungi şi cât de late vrei. Nu mai zic că te costă doar ghemul de aţă - adică de vreo 5ori mai puţin decât dacă ai cumpăra fularul din magazin.



Acum îmi fac şi căciuli asortate şi mă gândesc să vă învăţ şi pe voi ! Staţi pe aproape că se pregăteşte un atelier ;)



Camelia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...