10 decembrie 2014

Atelier de Fulare crosetate

Pentru că aţi cerut - şi mă bucur! - sâmbătă 13decembrie 2014, facem atelier de croşetat fulare-guler

Sunt grozave: călduroase, chic, handmade! Numai bune de purtat sau de făcut cadou crăciunesc. 

Poate veni oricine, fie că ştie sau nu să croşeteze. E relaxant şi uşor. Pe lângă asta, cunoşti lume faină şi pozitivă şi unde mai pui că un fular din magazin costă intre 50-80lei, iar după atelier îţi poţi face câte vrei tu (şi te va costa doar lâna)

Pentru a lucra cât mai bine, iar eu să pot asista pe toată lumea, am împărţit atelierul în 2grupe:
Grup 1: între orele 11.00 -13.00
Grup 2: între orele 14.00 -16.00

Alegeţi voi de la ce oră doriţi să veniţi şi trimiteţi un e-mail de înscriere cu numele vostru la adresa mea : minisancamelia [at] gmail.com 

Fiecare participant va primi câte un ghem moale de lână, nasture şi o croşetă cu care va lucra fularul . Dacă cumva nu terminaţi fularul la atelier, îl puteţi continua acasă, deoarece croşeta vă rămâne. 

Modelul fularului-guler

Cost: 45lei/pers -acoperă toate materialele necesare unui fular (+croşetă) şi se achită la sosire.

Aşadar, ne vedem sâmbătă la cafeneaua Zai Apres Cafe Timişoara, în P-ţa Unirii, str.Mercy nr.5. Dacă aveţi întrebări, vă rog să îmi scrieţi un mesaj.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...