24 noiembrie 2014

Atelier de Fulare - tricotate pe degete

Săptămâna trecută am decis că trebuie să fac ordine generală printre rafturile cu materialele de artizanat (hobby&craft)... Vă puteţi imagina că după zeci de ateliere creative s-au strâns o mulţime de lucruri (pe care le-am şi listat în albumul Chilipir - cine le doreşte, să-mi scrie). Aşa se face că am găsit o cutie cu lână colorată şi curiozitatea m-a făcut să-mi tricotez un fular folosindu-mi doar degetele (nu şi ace de tricotat!). Este uşor şi rapid şi vreau să vă învăţ cum se face!


Aşadar, sâmbătă 29 noiembrie 2014, începând cu ora 14:00, vă invit la cafeneaua Zai Apres Cafe Timişoara, la un atelier de fulare tricotate pe degete. Durata atelierului este de aproximativ 2 ore şi oricine este binevenit să participe. Fularele tricotate astfel, pe lângă că sunt funcţionale (protejează gâtul de frig) sunt şi foarte chic, putând fi purtate ca accesoriu. Eu îl port pe al meu cu tot felul de broşe, pe care le schimb mereu.

Abia aştept să ne întâlnim! Atelierul este un pretext bun să ieşiti din casă, să cunoaşteţi oameni noi într-un context creativ şi relaxat şi să meşteriţi de mână un fular de sezon (pe care îl puteţi face cadou de Moş) Tehnica este foarte simplă, aşa că nu necesită cunoştinţe într-ale tricotatului :)

Informaţii suplimentare:
Tema: Atelier de Fulare - tricotate pe degete
Data: 29 noiembrie 2014, ora 14:00
Locaţia: Zai Apres Cafe Timişoara - str. Mercy nr.5 (Piaţa Unirii)
Cost: 30lei/pers - include materialele necesare. Se achită la sosirea la atelier.
Înscriere: participarea se face pe baza înscrierii în prealabil, trimiţând un e-mail pe adresa minisancamelia@gmail.com
Camelia

Later edit: poze de la atelier puteţi vedea aici (click)

[p.s. Mulţumesc Florin Gherasim pentru şedinţa foto de afiş!]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...