23 august 2014

Ratuste - magneti marturie

Am primit o solicitare inedită: magneţi în formă de raţe, pentru mărturii de nuntă. 


Am modelat tot felul de figurine până acum: albinuţe, stupi, buburuze, purceluşipui, bufniţe, hipopotami, zâmbărei, flori de mac, minions, prăjituri şi multe altele...dar niciodată răţuşte. 

Ei bine...uite că undeva în Iaşi un domn şi o doamnă urmează să formeze familia Raţă şi s-au gândit să ofere invitaţilor o amintire tematică. Dragoste, umor, bucurie - combinaţia perfectă!


Am lucrat intens - am avut o zi la dispoziţie pentru aproape 100 de mărturii - şi sunt foarte fericită că am putut în felul acesta să fac parte din evenimentul unor oameni deosebiţi. (Am simţit-o pe mireasă foarte echilibrată şi bucuroasă - şi vă zic din experienţă ca multe mirese, cu o zi înainte de nuntă, sunt extrem de stresate şi intră în fibrilaţii pentru orice. Ruxi, te felicit!) 

Dragii mei, să vă iubiţi veşnic!
Camelia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...