03 februarie 2014

Suport de creioane

Am impresia că azi s-au aliniat stelele pentru tehnica şervetelului - cunoscută şi sub denumirea de decoupage. Căutând într-un dulap (cu totul altceva), am găsit cutii - suport de creioane... apoi am căutat într-o cutie şi am dat de adezivi şi şerveţele....şi am capitulat... hai fie (că parcă prea mi-au ieşit în cale toate)!

Suporturi pentru creioane
Am decorat cutiile, folosind tehnica de bază (paşii i-am prezentat aici, click), iar aspectul final este simplu şi vesel.


Vă încurajez să încercaţi şi voi - indiferent de vârstă! Dacă aveţi copii prin casă (mai ales că acum e şi vacanţă) vă puteţi face o activitate super interesantă pe această temă. (vă amintiţi de operele de artă ale prichindeilor de la atelier ?- click)


Hai, curaj! spor! inspiraţie maximă!
 Camelia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...