26 februarie 2014

Martisoare 2014

Anul acesta am facut atat de multe feluri de martisoare ca le-am pierdut numarul. Va prezint o selectie  - cele pe care am apucat sa le fotografiez.

Colaj Martisoare - click pe imagine pt a vedea marit
Fie ca le-am lucrat in pasta polimerica, fie in fetru.. au iesit toate foarte colorate si vesele - ca doar vestesc primavara si asa e spiritul ei  - plin de viata!


Printre zecile de martisoare cu arici-pogonici, s-au strecurat si cativa cu un mesaj de incurajare pentru cei si cele ce cred ca stocul de prince-charming si zana-zorilor s-a terminat.

 

Martisorul puisor  - probabil cel mai dragalas martisor de pe piata, vine cu un mesaj motivational si indeamna lumea la curajul de a fii.

 
Martisorul mustata - pentru ca e la moda si pentru ca viata e la fel ca o mustata :)



Martisoarele Vulpite -  sunt hoatele de inimi, sirete si irezistibile.


Martisoare bijuterie  - o reinterpretare a martisorului, pentru doamnele care prefera sa poarte acest simbol al primaverii la incheietura mainii, la ureche sau la gat.

Daca va plac si le doriti, in perioada 26 februarie - 01 martie 2014, cei din Timisoara le pot cumpara de la standul Lavly Handmade Timisoara,  expus in Iulius Mall - demisol, langa magazinul Gatta.

In incheiere, va marturisesc ca martisoriada de anul acesta m-a bucurat nespus insa mi-a vandalizat casa (sunt snururi, ate, margele, cartonase pungute etc. pretutindeni) si tot ce imi doresc de 1martie este o manichiura, un masaj bun, o masa cu felul 1+2+desert, doua nopti cu somn intreg si zile cu soare ca sa pot face o plimbare in parc, sa ma vada lumina zilei (adica tot ce mi-a lipsit in ultimele 2 saptamani).

Camelia

Un comentariu:

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...