25 ianuarie 2014

Cercei Ghiocei

M-am echipat de iarna asta de februarie!
Cercei Ghiocei
Pentru că vremea este ala-n-dala...şi a fost soare şi ploaie când trebuia (după legea firii) să ningă... şi ninge pe când ar trebui să iasă soarele.. am modelat din pastă polimerică nişte cercei ghiocei. Sunt anti "meah" pentru cei meteosensibili.

Înainte să vă îmbrăţişez de plecare, vă las cu o poezie dedicată ghioceilor, scrisă de către Ioana Voicilă Dobre:

Ghiocel, alb şi plăpând
vii cu primăvara-n gând,
cu iubirea în petale
şi cu soarele pe vale!

Iar din ochii primăverii
înverziţi în faptul serii,
dintr-un bulb miraculos
răsari ghiocel, voios!

Curajos de când te ştiu,
alungi iarna în pustiu
dar păstrezi din haina sa,
albul în petala ta!

 Camelia

Un comentariu:

  1. Sunt foarte draguti cerceii. Anul acesta am incercat si eu pentru prima data sa modelez din pasta polimerica si am reusit sa fac niste inimioare...e multa munca asa ca, cu atat mai mult, apreciez ceea ce ai facut tu aici.

    RăspundețiȘtergere

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...