10 octombrie 2012

Poze Atelier de Paine Shaping & Scoring

...de pe "scara avionului", vorba cuiva :))) , am reusit sa organizez un atelier cu totul special alaturi de Codruta: Atelier de Paine - Shaping & Scoring. tinut la Pizzeria Maria Timisoara. A fost un grup cu o curiozitate si energie deosebita - timpul a zburat pe nesimtite si am ramas cu o stare de bine. Incredibil cum o mana de faina amestecata cu apa si sare iti pot da un ragaz de bine....de fericire. 

Codruta a fost extraordinara! Am fost cu totii vrajiti de dexteritatea cu care manuia fiecare bucatica de aluat. Am auzit voci zicand: "e foarte bine explicat pe blogul ei...dar sa o vezi fata in fata..e altceva! imi dau seama cate lucruri eu le fac altfel..si nu m-am gandit la ele"



Las pozele sa graiasca :


Mii de multumiri lui Cosmin pentru prietenia si ospitalitatea cu care ne-a primit in restaurantul sau! Va recomand cu incredere pizza facuta acolo! Fara exagerari, este in top 5 cele mai bune din Timisoara. 
Aduc multumiri si fotografului Simplu si Bun care ne-a pus la dispozitie pozele din galerie. A fost o prezenta discreta... simpla si buna!

Boromir a impartit bucurii si de data aceasta si cu totii ii transmitem un multumesc mare si crocant! Fara el alaturi de noi, probabil aceasta intalnire deosebita nu s-ar fi intamplat!

Pana data viitoare, va imbratisez si va doresc spor la tot ce faceti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...