14 iulie 2012

Taloneti Anti-Slip

S-a pogorat zana pantofilor in dulapul meu cu incaltaminte! :))  
Ani de zile picioarele mele au suferit acolo... in zona calcaiului, unde te bate pantoful... mai ales cand se schimba sezonul si odata cu el si incaltamintea. Indiferent cat de bune erau pielea si calapodul pantofului.... primele purtari erau crunte..... [din pacate] cred ca stiti despre ce vorbesc..... besici... sange... durere... leocoplast ce nu sta cum trebuie [si se vede urat]

In gama Compeed Footcare si Dr.Scholl exista plasturi, branturi si stick special facute pentru aceasta problema. Produsele sunt bune, insa pretul lor este destul de mare. Incercati! isi merita banii. 

Vreau sa va povestesc despre talonetii minune ce zac de vreo 2ani intr-un sertar. Cred ca i-am primit bonus [sau cumparat?!] in magazinul Benvenutti . Pretul atunci era 8lei/pereche! Scopul lor este de a nu lasa piciorul sa iasa [nedorit] din pantof. Sunt din piele moale si au inserat un fel de burete. Partea care vine in contact cu pantoful este acoperita integral de o pelicula adeziva, astfel ca odata lipit talonetul pe pantof, nu se mai misca de acolo.
Mi-am amintit de acesti taloneti anti-slip cu ocazia unor sandale noi, care au calcaiul acoperit si pe care am vrut sa le port fara bareta in jurul gleznei. Intentia era sa nu-mi iasa sandala din picior....surpriza a fost ca talonetul fiint atat de moale imi protejeaza tot calcaiul de bataturi! Doamne Ajuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...