26 aprilie 2012

Let's DANCE

Daca as avea pene..as fi infoiata ca un strutz ! Saptamana trecuta am fost la Friday Night Dancers si am castigat !

....am castigat la categoria impresie artistica...nu la dans! :))) ...la dans sunt praf!.... una din dorintele mele la capitolul lucruri de facut in viata asta este sa invat sa dansez in scheme, cu flic-flacuri, pasi, tinuta! :))) Ei bine, premiul oferit de organizatori (Magnum VRD) este un curs de dans gratuit! yupiiiiii


M-am luat cu Claudia (pentru ca si ea a castigat - cum altfel una fara alta :))) ) si ne-am dus! Pana sa ajungem in sala noastra.... am trecut printr-o incapere unde dansau copii.... am oftat ca un catzel plouat cand am vazut cum danseaza pishpiricii aceia si m-am hotarat ca atunci cand voi avea copii, ii trimit la dansuri de cum invata sa mearga! Faci miscare, exersezi ritmul....si e sexy sa sti sa dansezi!

Tot grupul de la curs a fost  stangaci - suntem grupa de incepatori - insa chiar si asa, m-am bucurat tare mult sa vad diversitatea lui: de la sot si sotie de varsta parintilor mei pana la adolescenti si tineri de 20 si un pic de ani, de la roakeri pana la domnisoare - toti ne-am straduit sa ne coordonam picioarele sub indrumarea lui Florin [care e un instructor de nota 10]. Abia astept lectia urmatoare!

De asa o bachata vreau sa fiu si eu in stare :))



P.S. Fiind mai multe femei decat barbati in grup, nu am partener de dans :( prin urmare...daca te bate gandul sa vi... HAI!.... suntem la inceputul cursului (adica toti impiedicati)... deci nu dai aiurea daca nu te sti cu pasii...si nimeni nu rade de nimeni. Ne vedem miercuri si vineri de la 19.00 - 20.30 It's a date! Let's Dance :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...