15 martie 2012

Recomandare: Manichiura in Timisoara

De obicei ma feresc sa fac recomandari pentru ca ceea ce imi place si functioneaza pentru mine - este posibil sa nu fie apreciat si util pentru o alta persoana si de aici un sir de discutii inutile. Cu toate astea, sunt unele lucruri care imi plac atat de mult incat e musai sa le prezint :)

Mana mea este cea din mijloc - cu french simplu
Saptamana trecuta am pus pe Facebook (la cererea pisicoasa a Anei) o poza cu unghiutele mele, iar poza a fost (se pare) tare apreciata de catre fete. Chiar radeam...ca ar trebui sa imi deschid o rubrica "Camelia Recomanda" :)) Asadar dragelor, daca sunteti din Timisoara si doriti o manichiura bine facuta o recomand cu toata increderea pe Daciana Marcu - 0722 962 175.

Nu obisnuiesc sa folosesc gel/acril/tips sau alte minuni...insa dupa multe Ateliere si sute de figurine mesterite din fimo..unghiile mele au inceput sa se exfolieze si sa se rupa. Ce era sa fac..?!... nu puteam sa stau neingrijita... 

Mi-a placut la Daciana:
  • ca pune gelul subtire - unghiile par naturale, ca date cu 3straturi de oja (am avut acum cativa ani si unghii tip "copita"..fapt pt care am preferat mani. simpla cu lac)
  •  nu mi-a pilit unghia de sa ma zapaceasca (sa simt rece si sa-mi dea sangele din cuticule)
  • picteaza foarte frumos - e punctul ei forte, are cateva mostre incredibile expuse in salon
  • lucreaza repede si e o prezenta placuta
  • face cursuri de specializare si e la curent cu tendinte, tehnici, produse noi etc.
  • pretul este decent (50lei gel simplu si 80 lei cu picturi si minuni)
 Eu zic sa incercati!

2 comentarii:

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...