19 noiembrie 2011

Glob Surpriza

Printre zeci de articole dedicate sarbatorilor de iarna, am gasit o bila mare [14cm diamentru] si alba, din polistiren care se deschide! Reactia mea a fost: "woooow ce faaaaaina e pe post de cutie de cadouri!" :))


Am cumparat cateva si le-am decorat prin tehnica servetelului, sclipici si pasta de zapada
[Imi pare rau ca azi a fost urat afara si nu am avut lumina buna pt poze "luminoase"...]


Globul surpriza din imagine, l-am facut cu gandul la o cofetarie cu miros de scortisoara, prajituri si cafea, in care intri zgribulit sa te incalzesti.


Diametrul interior al globului este de 9cm, astfel ca se pot "ascunde" acolo bomboane, o cutie de bijuterii [poate si cu o cerere in casatorie - in caz ca vreti sa faceti Pasul si nu stiti cum ;)], un mesaj secret, [ex. te promovam], o veste buna [ex. o suzeta de sticla cu mesajul "vei fi bunic/a"]


Globul poate fi personalizat atat in exterior cat si in interior. E foarte ofertant ca spatiu pentru decorat!  Va trebuie doar inspiratie :) Polistirenul fiind usor, globul surpriza poate fi agatat in brad!

Subscrie blogului pentru a primi articolele pe e-mail.
______
Címke:  kézműves, Karácsony gömb, Karácsony ajándék
Tags: handmade, Christmas ball, Christmas present

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...