05 noiembrie 2011

Dopuri de Pluta

Dopuri de pluta am meshterit si anul trecut, sub forma de omulet breloc. Zilele astea ma gandeam ca ar arata bine niste cercei din dopuri, asa am trecut pe la enoteca si m-am aprovizionat!

Aceste dopuri difera foarte mult de la o marca de vin la alta: ca dimensiune, densitate, duritate. Nu stiu cum se numesc aceste caracteristici in termeni de specialitate, insa cert este ca unele sunt mai sfaramicioase iar altele mai compacte si pot fi sculptate frumos si usor. Cum nu mai stiam care cum sunt....am luat tot felul de dopuri, iar cand am ajuns acasa nu am putut sa nu remarc cat sunt de frumoase!



Nu e pacat sa le sculptez....si sa risipesc desenul?!......


Am cercetat un pic subiectul si am gasit pe Internet idei foarte dragute pentru reciclarea dopurilor de pluta:

Brelocuri/Marturii
Colier / Sirag
Accesoriu mobilier
Reni ornamentali
Ghirlanda
Soldatei
Soricei
Cu imaginatia turata la maxim, ma pun pe meshterit si revin cu poze :)

Subscrie blogului pentru a primi articolele direct in casuta de e-mail

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...