10 noiembrie 2011

Bucurie cu Pasta de Zahar

Anul acesta am ales cadou de ziua mea tot felul de ustensile, pulberi comestibile si alte articole profesionale folosite in cofetarie. Cand am primit coletul cu "bunatati" eram ca un copil mic: nerabdator si entuziasmat :) Mare bucurie mi-a facut familia mea :) 


Prima figurina meshterita din pasta de zahar a fost un om de zapada si o steluta de gheata. M-am jucat cu colorantii si cu cariocile alimentare si mi-a placut extrem de mult :))) Cred ca a fost dragoste la prima framantare!

Visez deja la figurine elaborate si torturi artistice.... :))) dar pana atunci exersez dragalasenii marunte!


Acum am oameni de zapada si din fimo [cercei] si din zahar - yupiii

Subscrie blogului pentru a primi articole [dulci] direct in casuta ta de e-mail

2 comentarii:

  1. arata foarte bine!!! citind postul tau parca ma vad pe mine....asa sunt si eu, iar cand sunt piticii mei in bucatarie....le place sa "mestereasca" cate ceva si nu se lasa dusi de langa mine : "mami,noi suntem ajutoarele tale" :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. ce draguuut :) te felicit pt ca ii primesti in bucatarie langa tine - e un timp pretios impreuna!

    RăspundețiȘtergere

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...