25 octombrie 2011

Pufosenii: Paianjeni, Bufnite si Lilieci

Va ofer prilej de meshterit pufosenii cu copiii! Merita timpul! Va spun "pe testate" :)


Gogolotzul asta de lana..iti vine pur si simplu sa-l dragalesti! :))) 

Paianjen friguros
 [tutorialul pentru caciula il gasiti aici - click]


Am facut un pompon, i-am lipit ochi din fasole si picioare, iar la final am pus si un ac de siguranta ca sa poata fi purtat. Pentru picioare am facut o structura din sarma, pe care am infasurat-o apoi in lana - e mai greu, dar merita stradania!


Itsy-Bitsy este varianta mai simpla de mesterit: fimo + sarma cu puf + ac de siguranta.
Tutorialul pentru a face un pompon, l-am ilustrat in poza de mai jos. Nu este greu, insa necesita  un pic de rabdare si atentie.
 

 Din acelasi pompon puteti face si bufnite sau lilieci!

Tutorial Bufnita
 Liliac retro - priviti ce frizura infoiata i-am lasat :)))))


Pe liliacul pupacios al Ralucai il mai tineti minte?


:) Spor la meshterit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...