10 septembrie 2011

Decor Botez: Ursulet

Zilele astea vorbeam cu o prietena despre marturii pentru botez si ,plecand de la invitatiile trimise, am ajuns la o tematica de'o dragalasenie maxima :))) : ursuletii. Cred ca toti am iubit in copilarie un ursulet  pufos de plus [si Haribo Gummy Bear :))) ] astfel ca o petrecere cu ursuleti e mai mult decat potrivita pentru aniversarea unui bebe (fie ca e vorba de botez, taierea de mot etc.)

Tema poate fi compusa prin: invitatii cu ursuleti, marturii cu ursuleti, tort si dulciuri cu ursuleti, aranjament de masa cu ursulet etc. Iata si cateva poze:

Marturie - Breloc din Fimo in forma de ursulet (l-am modelat de proba si a iesit dragut tare!...imi vine sa-l pup)


Poate fi personalizat cu nume, data etc. M-am gandit sa mai fac cateva modele de ursuleti care sa tina in mana floricele, steluta (norocoasa), suzeta, minge de fotbal etc. :)


Piese din decorul mesei


Am mesterit ursuleti care pot fi pusi pe un inel pe post de inel de servet, prinsi de agrafe, prin aranjamentele florale sau pe saculetii pt marturii (decorul poate fi limitat doar de imaginatie):


Saculetii acestia i-as umple cu Haribo! :)) in loc de clasicele alune in glazura alba

Culoarea saculetului de organza poate fi alba, roz, verde, sau cu inimioare imprimate...in functie de restul culorilor alese pentru decorul locatiei - eu saculet albastru am avut acasa ;)

Pentru fetite, ursuletii roz sunt adorabili! Sunt mesteriti de mana din pasta polimerica.


Place Card: figurina poate fi personalizata cu nume, data, mesaj,  iar ursuletul se poate face si pe alte culori [albastru, roz, alb, mov..]

Alte bucurii "ursuliceshti":

Marturie ursulet de plus cu mesaj personalizat pe tricou


Marturie forma de prajitura


Prajiturele cu mesaj personalizat


Suport pentru poze (sau PlaceCard)


Marturie cutie pentru bomboane


Invitatii cu ursuleti

Mor-Mor de dragul lor! :)

Subscrie blogului pentru a primi articolele direct in casuta ta de e-mail

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...