08 august 2011

Vacanta & Bucatareli

Nu stiu cum s-a intamplat, dar in vacanta asta am gatit de ne-au sarit capacele [de pe oala] :)). Am facut la saramale si alte minuni cu cate muuuulti oameni adunati in jurul mesei...de si eu si Carlitos am zis ca murim intre cratite. Nu stiu cum de ne-au combinat sa facem chestia asta....dar de graba nu ma mai prindeti la cratita bucatarind pt 12pers! :))))


Toate ca toate...am desfacut frunzele de varza [locatia are o intreaga poveste, asa ca nu va uitati prea lung la poza de mai jos! :))) ]


Am fi vrut varza murata...dar un magazin cu produse romanesti gasesti la cativa zeci de km de unde eram noi...asa ca ne-am multumit cu ceea ce aveam

Le-am oparit - la a doua incercare au iesit mai bine..in prima, le-am zapacit de cap cat le-am lasat in apa :))))


Am facut compozitia cu telefoane pe la mame, surori si bucatarese :)))) [nu a fost mare scofala] DAR cand am ajuns la rulat sarmele... Carla se uita la mine si eu la ea.... nu stiam cum naiba se taie frunza [pe lung sau pe lat?!] si ne-a chinuit talentul de numa'numa.


Pana la urma le-am dat de capat...dar eram sfarsite de ras - un fel de rasu'plansu..ca nu ne putem face de rusine cu atatia oameni adunati sa manance sarmale romanesti :)))) Ne tot spuneam, de incurajare, ca de gustoase sunt gustoase..si oricum strainii nu stiu cum trebuie sa fie..ca nu am mai mancat pana acum - doar au auzit de ele. :))))
Patrunjel :)))
Si'am tremurat si ne-am opintit cu sarmalele..dar cand am vazut ca s-au mancat toate si lumea ar mai fi vrut, dar nu mai erau ..uite'asa ne-a crescut inima in noi :) Cand ajung acasa, la primele sarmale "profesionale" casc ochii la tehnica aia de rulat!

Intr-o zi m-a batut soarele in cap si mi-a venit sa fac clatite pentru toata lumea...

P.S. "Sometimes I pretend to be Normal...."
dansa KUDUROOO..o-ioi-ioi-ioi
"But it gets boring" :)))))
Si-am facut!

Dupa experienta asta cu pune masa-strange masa [in bucatarii necunoscute], ma gandesc la saraca mama si mesele intinse de ea, singura-singurica, de-a lungul anilor - cu felul 1, felul 2 si desert!
Nu inchei post'ul fara sa va arat mutrele facute la curatat de ceapa :))))
Lacrimi de crocodil

Tare sper sa existe vre'un aparat mititel de bucatarie care sa toace ceapa, fara sa iti dea lacrimile si pe nas si pe urechi...si care sa nu iti lase minile mirosind a toate cele..ca asa..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...