23 august 2011

Amintiri din Tabara de Vara Temerarii 2011

www.potisitu.ro
Stau si ma gandesc ca a trebuit sa ajung la 27de ani ca sa merg in prima mea tabara - si ce tabara !!! Tabara de Vara Temerarii 2011 - tematica Eco, organizata de Asociatia Little People Romania.

Timp de o saptamana, impreuna cu aproape 200 de tineri, am fost in Poiana Zanelor (jud. Bistrita) unde am jucat paintball, fotbal, volei, badminton, tiroliana,  intreceri in piscina si in padure, am facut tot felul de ateliere creative... si am fost chiar si la prezicatoare [la tanti Cacealama] :))) Au fost 7zile pline de activitati ce au stimulat  maxim competitia dintre cele 4echipe :) 


Cuvintele de ordine au fost: eco, distractie, competitie, creativitate, prieteni, Poti si Tu! 
Pentru ca tematica a fost eco, trebuie sa vedeti cum au militat Temerarii pentru protejarea naturii:

Black Team

Green Team

Red Team [ma vedeti aici cu urechi de iepuras! :))) ]


A fost super distractie alaturi de tineri deosebiti!
In incheierea post'ului vreau sa mentionez cateva lucruri despre C.F.R:
1. am aflat ca daca te ranesti in gara/tren...in mod normal exista trusa de prim ajutor in tren [dar pt ca nu sunt fonduri....exista posibilitatea ca acea trusa sa fie absenta]
2. daca ti se face rau sau ai o problema medicala in tren, controlorul este in masura sa cheme salvarea in urmatoarea statie [una din fete s-a impiedicat pe sinele de tren si s-a lovit la picior...astfel ca in Cluj a venit salvarea si totul a fost ok]
3. 461 de km se fac cu trenul in 9 ore!!!....am crezut ca nu mai ajungem....si era mizerie si cald....
4. in 9ore de drum...si pe caldura....un pishu iti vine macar o data....recomand sa faceti intindere la vezica...decat sa mergeti la toaleta..unde este o mare provocare sa il faci...fara sa te atingi de nimic...si fara sa dai pe tine [imi vine sa rad...dar nu e de ras...]

Felicit Asociatia Little People [Katie, Orsi, Oana, Vlad si toti cei implicati] pentru un proiect deosebit, dar mai ales pentru daruirea lor pentru Temerari!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...