13 iulie 2011

Fimo: Cercei Moka

Dupa spusa "tot raul spre bine" va zic ca ieri am ramas fara cafea in casa (si nu mi-a placut de loc!)...asa ca mi-am luat o cafea "to go" :))) si ...m-a inspirat paharul ce-mi statea la racit pe birou


Zaharul cubic e facut din pasta polimerica texturizata, iar pentru bobitele de cafea am folosit polimer cu un pic sclipici in el.


Imi plac foooooarte tare cercelusii acestia tematici :) parca si miros a cafea proaspata!
Daca vreti si voi o pereche, va astept sambata si duminica intre orele 12 - 21, pe terasa D'arc (de pe Bega) la Expozitia Hand Made :)

3 comentarii:

  1. Si eu am facut cuburi de zahar si le-am pus azi pe blog. Doar ca un pic diferite de ale tale si mai comestibile :-) Cred ca noi doua impartasim multe pasiuni comune!

    RăspundețiȘtergere
  2. Intradevar, cand nu este cafea e o problema;)) ...misto blogu.

    RăspundețiȘtergere

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...