18 iulie 2011

Despre Expozitia HandMade

"Standul" meu :)
Weekendul acesta (16-17iulie) am participat ca expozant la Expozitia HandMade organizata de CloudFactory pe terasa D'arc (de pe Bega). Pentru mine a fost primul eveniment de acest gen si a fost o experienta ...interesanta.

Am avut ocazia sa cunosc (fata in fata) o parte din comunitatea handmade Timisoara si mi-au placut fetele tare mult. Daciana, vecina mea de stand a fost "aur" pentru mine, pentru ca ne-am tinut companie vesela si pozitiva. [merita sa-i vizitati blogul, face niste bijuterii din argint foarte frumoase]

Cateva poze facute la targ:

M-am bucurat sa-i revad la targ pe jurnalistii TVR , tion.ro, Tvt89, PressAlert.ro, OpiniaTimisoarei, RadioTimisoara si vreau sa le multumesc pentru reportajele frumoase pe care le-au facut.
Cameramanul TVR3 a fost primul meu client si mi-a purtat noroc toata expozitia! :) :*

Oitza semana cu el :))
Succes nebun au avut oitzele mele....iar duminica am descoperit pe panoul "Lumea Culorilor" (aka Irina Druta) un lup :))) clar l-am invitat paznic la oile mele! :)))


Ii multumesc Irinei pentru el!
Acuma...ca tot va povestesc ce si cum a fost...vreau sa va intreb daca stiti ce e chestia asta:
?!?!?!
:))) Raspuns: e tehnica improvizata de adunat bilute (rasturnate din greseala) cu magnetul de poseta! :)))
Duminica a fost o zi interminabila - foarte cald afara...lume invizibila (adica nu a fost nimeni) pana spre seara...si cam toate fetele din expozitie erau frante pe la ora 19.00...asa ca s-a intamplat un accident si Daciana si-a rasturant cutia cu bilute si margele ....a fost munca de chinez sa le adunam :)))...dar oboseala nu ne-a furat imaginatia! Asa ca un magnet de poseta a fost "bine" folosit

Irina + Poseta & Margelele + Daciana

Ca tot am adus in discutie imaginatia-creativitatea...pe terasa D'arc am vazut in rastel de biciclete cel putin ciudat:

La fiecare bitza proptita acolo ne intrebam: "ce zici aterizeaza in Bega?! :)) "


Cam asta a fost sambata si duminica [+ multe freshuri bune, bune facute de barmanul D'arc]. Trebuie sa va spun ca cei de la D'arc ne-au primit foarte bine si au fost super dragutzi si entuziasmati de meshterelile noastre!

In concluzie, mi-a placut ideea de expozitie hand made, m-am bucurat de comunitatea intalnita acolo, DAR la alte evenimente propuse de Cloud Factory nu voi mai participa. [am spus propuse si nu organizate...pt ca din punctul asta de vedere - organizatoric - au o mare bulina neagra... pacat! :( ]

Un comentariu:

  1. A fost reciproc :)
    Ai scris frumos, vesel si extrem de diplomat :)
    a fost frumos sa "vad" experienta prin ochii tai si tinem legatura

    RăspundețiȘtergere

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...