02 iunie 2011

De 1iunie

Pe 30mai am adormit imbracata..cu TV deschis pana a doua zi dimineata....am picat lata de oboseala!
Pe 31mai m-am tot gandit la intamplare si mi-am propus ca pe 1iunie sa ma deconectez cu totul de la responsabilitatile de adult..si sa-mi dau voie sa ma bucur de nimicuri si de timp - la fel ca un copil! :) 
inghetata :)
Asa ca miercuri, 1iunie, am copilarit (cu prietena mea Emilia): am macat inghetata si mi-am cumparat o jucarie :))). Cireasa de pe inghetata a fost mama, care exact la momentul oportun a sunat sa ma dragaleasca de ziua copilului :))))
Flash Bubble Gun
Pistolul e genial: are niste beculete ce lumineaza (si implicit dau culoare baloanelor de sapun) si mai scoate si sunete. Vreau sa spun ca in timp ce il incercam in magazin...toata lumea se uita gura casca si radea de norul de balonase pe care il faceam cu vanzatoarea :))))

Si daca va inmugureste un semn de intrebare cu privire la sanatatea mea mentala....well...e strict preocuparea voastra ce raspuns va dati...pt ca eu m-am simtit nespus de bine si mi-au venit un triliard de idei pt urmatoarele petreceri. Ma gandesc sa fac in fiecare intai de luna ziua copilului [din mine] ;)

O fi bine..o fi rau...ciudat sau nu..faptul ca am acus' 30 de ani si ma bucura astfel de nimicuri...nu stiu.. :)dar recomand sa incercati..cine stie..poate va apuca si pe voi veselia si starile de bine :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...