08 aprilie 2011

Fimo Story: Pahar de lumanare

Dupa o pauza (nedreapta) de la pasta polimerica, azi am cedat ispitei si am meshterit! :) Dupa sute de figurine din cernit, incepe sa imi plac tot mai mult sa lucrez plastelina multimedia (adica in combinatie cu diverse alte materiale)
Pahar + Cenit + Lumanare
Zilele trecute, trecand prin Auchan, am vazut un pahar de sticla simplu, transparent (si  cu peretii grosi) la 1,5 Lei/buc. L-am cumparat...nu aveam idee ce voi face cu el...dar l-am luat :) Uff ce bine am facut! Azi am adunat "firmiturile" de cernit ramase de la alte proiecte, le-am framantat si le-am lipit in strat subtire pe pahar. Aparatul meu foto nu e cine stie ce..si e cam chior pe intuneric...astfel ca nu a surprins prea bine efectul obtinut, dar va spun ca lumina lumanarii se vede foarte frumos! Se vad si particulele sclipicioase din unele culori de plastelina :)
Culorile paharului
Paharul este foarte decorativ :) Ma gandesc sa mai fac cateva modele - cu grafica in tehnica "milefiori" :)

 Pana una alta...paharul meshterit e folosit pt cariocile mele dragi :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...