18 februarie 2011

Vine Martisorul!

De 2saptamani...parca m-am ţâcnit la cap...am o stare de buna-dispozitie fara nici un motiv specific :) Planetele sunt aliniate, inspiratia izvoraste, energia pozitiva debordeaza si sunt extrem de contagioasa (pe principiul  "fericirea este singurul lucru care creste daca il imparti"...sunt si mega-generoasa!). Cred ca de vina e primavara care ne pandeste dupa colt! :)) Abia o astept - e anotimpul meu preferat!  

Sunteti pregatiti de Martisor?! eu da :) ca de 2luni mesteresc martisoare facute de mana din pasta polimerica (fimo, cernit - cum vreti voi sa-i spuneti)

Printii isi asteapta printesele!
Sunt oaia neagra...da's draguta!
Oare pinguinii stiu Dansul Pinguinului?!
Pestisorii aurii cu cate 3dorinte
Sunt indragostit de Cascaval :)

Azi nu am sa va spun ceva anume...imi doresc doar sa va transmit o stare pozitiva, de bine si un zâmbilici :) Explorati puterea Prezentului! Ganditi Pozitiv! Fiti fericiti si generosi! 

la MTV era o campanie "Love comes back to you!" - este adevarat! Hai sa nu mai semanam vant ca sa culegem furtuna....

Un comentariu:

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...