13 ianuarie 2011

Evenimente Outdoor

E cunoscut faptul ca iubesc evenimentele in aer liber, v-am mai povestit - ce-i mai frumos decat o seara de vara cu toti cei dragi alaturi de tine, mancare si muzica buna?!.. 

Ca-i munte, ca-i mare...[sau chiar campie :))) ] evenimentele astea au un farmec inegalabil! Iar daca evenimentului marcheaza si un moment frumos din viata, atunci "meniul" este gourmet (complet si de 7stele!)

Povestea e dulce, frumoasa, plina de farmec si "festivitate" - asa si trebuie sa fie - insa STIU ca gazdele evenimentului simt (uneori) si gustul  amar al bugetului si al cheltuielilor. Am intalnit visatori ce s-au trezit brusc la realitate atunci cand tot ce si-au dorit ei a fost pus pe hartie si convertit in bani - iar visul frumos era mult peste buget. Mi-a parut rau sa fiu eu "ceasul desteptator"...dar asta este realitatea....si trebuie sa ramanem cu picioarele pe pamant, chiar daca, uneori, capul ne este prin nori. 

Naspa...da stiu...insa cu toate astea, munca mea ma pune intr-o pozitie privilegiata: asist la cele mai frumoase momente din viata unui om: nunta, botezul, aniversarea. Sunt momente unice, pe care acel om le va purta in sufletul sau toata viata! De aceea, m-am gandit sa indulcesc un pic realitatea [aia de$pre care nu prea ne place $a vorbim :) ] a$tfel ca:

Cei care fac o rezervare ferma pt corturi de evenimente (nunta, botez, aniversare) in perioada ianuarie - februarie 2011, beneficiaza de MONTAJ GRATUIT pentru ele. In plus, daca evenimentul are loc in Timisoara, transportul articolelor inchiriate in locatia alocata este si el gratuit.

Pentru informatii suplimentare, nu ezitati sa ma contactati!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...