10 noiembrie 2010

Asociatia Little People Romania

2010 am ales sa fie pentru mine un an guvernat de determinare, bucurie de viata si generozitate. Si uite asa, intr-o zi, mergeam eu pe strada: hotarata, vesela si generoasa in trafic/si in zambete, cand...in drumul meu, am intalnit-o pe Ami (aka Amalia Kuglis)

[Ami este o fosta colega de facultate. Maruntinca si foarte pozitiva, o descopar abia acum si ma bucur nespus ca se intampla acest lucru.]

In acea zi, mi-a povestit cu un entuziasm contagios despre Asociatia Little People Romania si de lucrurile minunate care se petrec acolo - asociatia ofera programe de ingrijire pentru copii si tineri afectati de cancer. 


Dupa acea intalnire "stradala", a urmat un telefon, o intalnire face2face cu Katie Rizvi (vicepresedinta asociatiei)...si...si....voila....m-am alaturat echipei lor de voluntari. Ma bucur enorm ca pot aduce un zambet pe fetele copilasilor ce traiesc asa o drama.

De Halloween a facut impreuna o petrecere foarte draguta, in care copiii au fost asa entuziasmati sa sculpteze dovleci, sa faca lilieci de lana si sa se costumeze.

Liliac pupacios cu 3ochi :)

Am avut alaturi de ei si de ceilalti voluntari o experienta autentica, pozitiva si foarte calduroasa. 
Marturisesc ca experienta nu este deloc usoara si nu ma lasa rece. Povestea copiilor nu este deloc roz....si e sfasietor sa vezi copii de 2 - 4 - 10 ani...luptand cu o boala atat de cumplita si dureroasa: CANCERUL. M-am gandit serios la lucrurile cu adevarat importante in viata..si la cum uneori..ne batem joc de noi si de sanatatea noastra..crezand ca suntem nemuritori. M-am gandit si la cum tindem sa ignoram suferinta celor din jurul nostru - cancerul nu afecteaza doar un om, afecteaza intrega lui familie. Cat ne costa sa aducem o mangaiere sau o vorba buna cuiva aflat in suferinta?

Pe mine ma costa 2ore pe saptamana. Si sunt doua ore atat de pline, autentice si implinitoare. Prefer sa petrec acest timp cu "Ciocolata" (un baietel de 2ani abandonat in spital), dansand si jucandu-ne..dacat sa stau la cafea in Mall la parada pitzipoancelor!

Felicit echipa Little People pentru devotamentul si implicarea de care dau dovada si ii sprijin cu tot sufletul in incercarea lor de a finaliza o camera de joaca special amenajata pt copiii bolnavi de cancer internati la spitalul din Iasi. Ei s-au  inscris intr-un program de finantare si au nevoie de voturi pt a primi banii (5.000 Euro). 

VREAU SA-I AJUTAM SA OBTINA SUMA! Va rog intrati pe site-ul www.taraluiandrei.ro, logati-va si votati proiectul "POT SA INVAT SI EU!" pe "Orasul Tau". Votati proiectul lunii.

Eu cred in Little People si in faptul ca aduc calitate vietii...atunci cand cantitatea vietii e pusa sub semnul intrebarii....


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...