12 octombrie 2010

Decor Halloween: Frankenstein

Propun o decoratiune de Halloween in varianta draguta a celebrului Frankenstein. Va ia 10 minute sa faceti monstruletul..iar daca mesteriti cu vre-un copil, va spun (pe testate) ca va fi mare forfota si bucurie.
Aveti nevoie de:
  • pahar alb (eu am cumparat din Euro, pahare din polistiren, au si capac. 30buc costa 10lei)
  • hartie creponata verde
  • hartie neagra
  • lipici solid Herlitz, foarfeca, dop de pluta

Am dat cu lipici solid pe pahar si am lipit hartia verde. Apoi am decupat hartia neagra in forma de "breton" si am lipit-o pe pahar. Am lipit ochii si urechile si am desenat gura. (Urechile din dop de pluta, le-am lipit cu lipici lichid, pt ca cel solid nu face priza asa buna cu pluta)

Eu voi pune in paharul "Frankie" bomboane + o surpriza si am sa il fac cadou.

PS. Stiati ca Frankie si Mosul sunt prieteni buni?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...