28 septembrie 2010

Distractie pe paine!

Distractie "pe paine" a fost la Atelierul de Paine din 26sept2010! Ne-am adunat cu mic cu mare la ora 11 fix la pizzeria La Maria  si asa am inceput o duminica gustoasa, aromata cu multa creativitate. 


Partener in cadrul acestui eveniment a fost Boromir, alaturi de care am oferit participantilor sorturi, sepcute, faina alba pentru paine precum si deserturi delicioase.

Ca sa fim cat mai eficienti, ne-am impartit in 2 grupuri - cat timp un grup framanta aluatul de paine, celalalt grup mesterea la decoratiuni de toamna (bufnite de lana). Au fost zambete si chicoteli la ambele activitati si nu mica mi-a fost mirarea sa descopar un participant (barbat) extrem de indemanatic la snuruit lana (atat pe andrele cat si pe cartonul pentru bufnite). [la urmatorul atelier de zambete propun sa tricotam sosete si manusi - pt ca mi-am gasit ajutor - hihihi !]

Marturisesc ca am avut putin emotii vis-a-vis de dinamica celor doua grupuri si modul in care voi reusi sa ii impart intre cele 2 activitati (framantatul aluatului cu Ama si mesteritul decoratiunilor cu mine), insa oamenii au fost atat de calzi si de "ascultatori" incat totul a mers ca pe roate.

Atmosfera s-a destin repede (inca din prima jumatate de ora, alocata tocmai etapei de icebreaking) si s-a incalzit si la propriu si la figurat. De copilasi ..ce sa mai zic...imi venea sa-i smotocesc pe toti. Editia aceasta am avut 7 copii (intre 2 si 7 ani) + 1bebe de 6luni. M-am bucurat foarte tare pentru ca parintii au ales sa-si petreaca duminica astfel, impreuna cu copiii lor. Dincolo de faptul ca parintii si-au petrecut un timp de calitate cu copiii, acestia din urma au realizat ceva palpabil, cu manutele lor, iar acest lucru contribuie substantial la stima lor de sine. (se citea pe fata lor entuziasmul si bucuria!) [cititi cum se fac bufnitele - click aici]

Cand am terminat cu pregatitul painicilor si cu decoratul bufnitelor, a venit GULASUL de vita! Imi lasa gura apa numai cand imi amintesc de el.... Dupa gulas, muraturi si paine...am baut o limonada (unii si o cafeluta)..iar apoi, fiecare a primit cate un desert de la Boromir.

ah..sa nu uit, editia aceasta am premiat cu bunatati Boromir:
- painea autoportret (dna Elena)
- painea cheia sol (Robert, pentru determinare si tehnica)
- painea bicicleta (Elena D.)

Surprinzatoare au fost si painicile: pirat, cosmonaut, bufnita, fluture, floare, inima, picior si alte forme (mai mult sau mai putin abstracte :))

Oricat as incerca sa descriu atmosfera "de bine" ce s-a creat...simt ca o fac stangaci...pentru ca ea trebuie simtita..nu explicata. M-am bucurat de toti participantii si m-am bucurat ca, din nou, am dat o bucatica  de bine din mine, iar acea bucatica s-a intors inmultita cu 35! Am avut un grup generos, al carui energie pozitiva ma face sa-mi imaginez si sa compun urmatoarea intalnire culinara. Abia astept discutia cu Ama, prin care punem tara la cale si stabilim tema din octombrie.

Din umbra, au contribuit la succesul acestui eveniment:
 Aportul fiecaruia a fost cate un detaliu ce a facut diferenta. Intentionat le-am mentionat numele..deoarece dincolo de SRL-urile sub umbrela carora lucreaza, ei sunt importanti pentru mine ca si factor uman. Ma bucur ca i-am intalnit si le multumesc pentru plus valoarea adusa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...