15 septembrie 2010

Atelier de Paine

Atelierul de Paine (din februarie 2010) a fost prima noastra intalnire culinara! A fost un eveniment exceptional - va spun cum mana pe suflet ca a fost cel mai dinamic Atelier de pana acum. Tineti minte?



Crocodil, arici, extraterestru, mouse, inima etc. - am facut paine in cele mai traznite forme si am petrecut o dupa-masa plina de zambete si caldura, impreuna cu peste 30 de invitati.

Ne-am gandit sa reluam aceasta tema, iar duminica, pe 26septembrie, de la ora 11, facem din nou paine! Si nu orice fel de paine, editia aceasta vom experimenta alaturi de Ama, paine cu cartofi facuta pe vatra. Papilele mele o iau razna numai la gandul cum miroase painea proaspat scoasa din cuptor... YUM!

Imi amintesc de bunica, cand facea paine in cuptor, iar ziua aceea presupunea un intreg ritual si era de mare "sarbatoare" pt mine. De cate ori trec pe langa o brutarie, ma invaluie amintirea calda a bunicii si gustul simplu si inocent al copilariei. Imi doresc sa pot oferi si eu  candva, la randul meu, astfel de amintiri nepotilor mei si imi doresc sa aducem  impreuna, in cadrul Atelierului, macar o farama din acea stare magica, de bine, de simplu, de fara griji... Ma bucur nespus ca  sta in puterea mea sa creez un context in care fiecare invitat poate "gusta" din bucuria lucrurilor simple, facute impreuna. Acest Atelier este mai mult decat o lectie de gatit, este un exercitiu de "a fi", o pauza de la secolul vitezei, un timp pentru TINE.

Asa cum v-am obisnuit, atelierul va fi impartit in 2 momente:
- partea culinara - in care vom face paine cu Ama si vom afla de la ea secrete din bucatarie; si 
- partea creativa (atelierul de zambete) - in care ne vom "dospi" imaginatia

In jurul orei 15, vom servi masa de pranz - un gulas de vita delicios incununat de muraturi si paine proaspata.

Sunt foarte entuziasmata de Atelier si abia astept sa ne intalnim! Va marturisesc ca organizarea acestui eveniment a fost o experienta placuta si pozitiva pt mine. Avem alaturi niste oameni deosebiti care au spus un "DA" hotarat , deschis si prompt, invitatiei facute:

Boromir  ne pune la dispozitie faina pentru paine, sorturi precum si un premiu surpriza pentru cea mai haioasa paine.

 Pizzeria La Maria , gazda noastra, ne pune la dispozitie spatiul locatiei precum si cuptorul (este un cuptor special si sunt putine locatii in Timisoara care au in dotare asa ceva!), iar la pranz ne va pregati  gulas de vita (de lins pe degete!)

Apreciez experienta placuta de lucru pe care mi-au oferit-o si le multumesc pentru plus valoarea adusa in cadrul Atelierului.
______________________
Info Atelier de Paine
Data: duminica 26 sept 2010, ora 11.00 - 15.00
Locatia: Pizzeria La Maria - Str.Miron Costin 11 Timisoara (click aici pt harta)
(in zona P-ta Maria, straduta perpendiculara pe Malul Begai. De la pizzerie, privind vis-a-vis (peste Bega) se vede cladirea Pasmatex)
Taxa de participare* (se achita la sosire): 30Ron/adult (20Ron/copil intre 3-10ani)
Inscrieri**: amainbucatarie@gmail.com sau 0723 049 584  -Camelia


*Taxa de participare acopera: toate ingredientele si materialele necesare Atelierului, masa de pranz (gulas de vita si muraturi), apa, limonada, cafea.
** Datorita cererilor mari pt participarea la Atelierele noastre, persoanele inscrise la Atelier vor avea locul rezervat pana duminica la ora 11.10. Daca se intarzie (si nu se anunta telefonic intarzierea), locurile vor fi redistribuite participantilor veniti spontan.

Informatii despre Ateliere trecute gasiti aici (click).


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...